با درسنامه ، کلاس درس را به ایمیل خود بیاورید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 38
نویسنده : مولوی

امروزه مزیت دوره های آموزشی انلاین بر هیچ کس پوشیده نیست .دیگر به جای صرف وقت و هزینه و ترافیک در پشت رایانه خود نشسته و از کلاس درس لذت ببرید . البته این کلاس درسی که امروز میخواهم کمی فرق دارد . این سایت کلاس های درس را در ایمیل شما برگزار می کند . درسنامه، وب ‌سایت آموزش از راه دور بر مبنای ایمیل است که کاربران می‌توانند با دریافت واحدهای آموزشی از طریق ایمیل و بدون مراجعه به وب‌سایت درسنامه، درس‌ها را خوانده و در آزمون‌ها شرکت کنند.

مزیت درسنامه بر دیگر سیستم‌های آموزشی از راه دور در روش ارتباط با کارآموزان است. در روش‌های متداول آموزشی در دنیا، کاربران برای مشاهده و شرکت در آزمون باید به وب‌سایت خاصی مراجعه کنند، اما در درسنامه تمامی این کارها در ایمیل کاربر صورت می‌گیرد و کاربر نیاز به مراجعه به وب‌سایت درسنامه ندارد.

ثبت نام در دوره های درسنامه رایگان و بسیار آسان است تنها کافیست یک ایمیل خالی به آدرس help@darsnameh.com بفرستید تا دوره های آموزشی برایتان ارسال و به سادگی ثبت نامه کنید .

در حال حاضر دو دوره آموزشی در حال برگزاری است که عبارتند از : دوره آموزشی مقدماتی- آشنایی با حرفه‌ی روزنامه‌نگاری و دوره آموزشی وبلاگ نویسی که هر مبحث پس از ثبت نام برای شما طبق برنامه زمان بندی شده به ایمیلتان ارسال و در گایان هر مبحث آزمونی برگزار میشود که محل آزمون هم همان وبلاگ شماست .

جالب است بدانید در پایان هر دوره‌ی آموزشی یک آزمون نهایی از شما گرفته می‌شود. در صورت دریافت نمره‌ی قبولی می‌توانید گواهی شرکت در دوره‌ی آموزشی را به صورت فایل دریافت نمایید. ‏ ‏

فرصت را از دست ندهید و همین الان در کلاس های درسنامه ثبت نام کنید.

آدرس :  http://www.darsnameh.com



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: اینترنت , آموزش های کاربردی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: